Klacht doorgeven

We doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u toch een klacht? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Bekijk hieronder welke stappen u kunt nemen. Onze medewerkers staan voor u klaar om het op te lossen. U kunt uw klacht makkelijk doorgeven via de telefoon of per e-mail.

Wat kunt u doen

Wat uw klacht ook is, u geeft hem makkelijk door via 052-5726079. Onze medewerkers staan voor u klaar om het op te lossen.

Bent u niet tevreden met onze oplossing? Stuur ons dan een e-mail naar info@nutsondersteuning.nl.

Vermeld onderstaande punten zo duidelijk mogelijk in uw e-mail:

  • Naam
  • Klantnummer
  • Omschrijving van uw klacht
  • Gewenste oplossing
  • Voeg eventueel een bijlage toe om uw klacht te verduidelijken.

U krijgt binnen 28 werkdagen na ontvangst van uw e-mail een reactie van ons.